کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317826 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیانیه هواوی در مورد سوءتفاهم پیش آمده پیرامون HarmonyOS

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه شخصی سیستم عامل HarmonyOS هواوی را بررسی و اعلام کرد هیچ ویژگی خاصی ندارد، این شرکت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:«« HarmonyOS مبتنی بر تکنولوژی توزیعی هواوی ساخته شده و یک سیستم عامل جدید است که پاسخگوی نیازهای جهان نوینی خواهد بود که در آن وسایل اینترنت اشیا به یکدیگر وصل شده اند. از این پلتفرم می توان در دستگاه های مختلف با سخت افزارهای متنوع و اپلیکیشن های گوناگون استفاده کرد»».

هواوی ایالات متحده آمریکا HarmonyOS اندروید

کمپانی چینی اطمینان خاطر داده که به همه قوانین سیستم های منبع باز پایبند بوده و به همین دلیل دارد از لینوکس بهره می برد تا سرعت توسعه HarmonyOS افزایش یابد.

هواوی ادامه می دهد:«« علی رغم اینکه برخی از عناصر رابط کاربری از EMUI 11 گرفته شده و در نسخه توسعه دهندگان دیده می شوند ولی HarmonyOS یک رابط کاربری کاملاً تازه خواهد داشت که همزمان با گوشی های جدید هواوی عرضه خواهد شد. برنامه بتا توسعه دهندگان همچنان در دسترس است و ما بازخوردهای کاربران و شرکای خود را می پذیریم»».

زمانی که ایالات متحده هواوی را در سال 2019 در لیست سیاه خود قرار داد و این شرکت به عنوان یک تهدید برای امنیت ملی آمریکا به حساب آمد، کمپانی چینی دیگر نتوانست از محصولات شرکت های واقع در ایالات متحده استفاده نماید. این یعنی هر آنچه هواوی می ساخت مجوز بهره گیری از خدمات موبایلی گوگل را نداشت به همین دلیل ناچار شد خودش سیستم نرم افزاری توسعه دهد و یک سیستم عامل تولید کند.

همان طور که گفتیم، ناتوانی در اجرای اپلیکیشن های گوگل مانند سرچ، یوتیوب، جیمیل و گوگل پلی استور هواوی را بر آن داشت تا HarmonyOS را توسعه دهد تا آن را در گوشی ها، تبلت ها و سایر دستگاه ها اجرا کند. در این بین، یکی از خبرگزاری ها روز گذشته تصمیم گرفت ببیند سیستم عامل هواوی چه شکلی است. برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد، مجبور شد تصویری از یک پاسپورت و کارت اعتباری برای هواوی بفرستد. با همه این کارها، این سایت بازخوردش را این گونه اعلام کرد که HarmonyOS همان اندروید است. این خبرگزاری همچنین مدعی شد که هر چه هواوی به ما گفته اشتباه بوده است. ریجارد یو، مدیرعامل کمپانی چینی هم برای دفاع گفت:«« HarmonyOS نسخه کپی شده از اندروید یا iOS نیست»». سایت خبری هم ادامه داد:«« اسناد مربوط به توسعه دهندگان با آن چیزی که هواوی منتشر کرده کاملاً فرق دارند و به گونه ای نوشته شده اند تا مخاطب را گیج کنند زیرا هر آنچه در HarmonyOS قرار گرفته شباهت زیادی به اندروید دارد و تغییر خاصی در آن احساس نمی شود»». سایرین هم HarmonyOS را همان اندروید 10 با رابط کاربری EMUI تلقی کرده اند.

این سایت خبری با استفاده از یک شبیه ساز توانست نکاتی که در مورد HarmonyOS گفته بود را استخراج کند. در تصویر منتشر شده از اطلاعات پیرامون یک دستگاه، عناوینی مانند Android Services Library، Android Shared Library، com.Android.systemui.overlay و Androidhwext دیده می شوند. حتی در قسمت HarmonyOS System نیز آیکون اندروید به چشم می خورد که در آن نوشته شده System 10. نمایش این اطلاعات بسیار جالب است زیرا HarmonyOS هواوی فعلاً در نسخه 2 به سر می برد حال آنکه عدد 10 ما را به نوعی یاد اندروید 10 و رابط کاربری EMUI می اندازد.

شرایط برای هواوی بسیار بدتر از آن چیزی است که فکرش را می کردیم. این شرکت که زمانی صدرنشین فروش گوشی در دنیا بود حالا با هزینه 15 میلیارد دلاری شرکت زیرمجموعه خود یعنی آنر را فروخته و گفته می شود که قرار است دو برند Mate و P را هم بفروشد. آن طور که کارشناسان پیش بینی کرده اند، هواوی احتمالاً امسال در رده هفتم جای خواهد گرفت.

علی رغم تمامی مشکلات ایجاد شده از سوی گوگل، به نظر می رسد مشکل اصلی از سمت شرکت های سازنده تراشه به وجود آمده اند. سال گذشته و دقیقاً یک سال پس از همان روزی که هواوی در لیست سیاه دولت ایالات متحده قرار گرفت، دولت آمریکا اعلام کرد هیچ کسی در هیچ جای دنیا نمی تواند چیپست های ساخته شده با فناوری آمریکایی مانند کایرین 9000 را به هواوی بفروشد. البته احتمال دارد که دولت جدید ایالات متحده قوانین را به کلی لغو کند ولی در حال حاضر شواهد و قرائن این گونه نشان می دهند که قرار نیست چنین چیزی رخ دهد. ضمن اینکه اگر سیستم عاملی که هواوی ساخته این گونه می خواهد باشد، بعید است این کمپانی شانسی برای موفقیت در دنیای تکنولوژی پیدا کند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48499 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/19 تعداد مشاهده: 2677
سافت گذر